食完飯, 差不多要回民宿, 途經專賣攪鬼糖果嘅果風小舖”, 佢嘅衛生棉條棉花糖一早見識過, 不過見到盒 威兒鋼C”(藍莓糖)都忍唔住買做手信, 我仲買咗盒鐵羊用功散(薄荷糖)”俾我屋企個羊老公!


 


     


                


 


買完手信, 我哋就返民宿。唔好以為返民宿就即係休息,其實我哋玩Wii就真,今次係我第一次玩Wii Sport,第一次玩Boxing & 保齡球就已經贏Kan,(雖然保齡後來輸番),不過已經好盡慶!呢個時候我哋發現外邊有人放煙火,襯埋個夜景,好靚呀!即刻支腳架出來影,效果都唔錯!一邊睇夜景,一邊食喺夢時代買番嚟嘅芒果大福, 爽呀!


           


 


 


             

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elsa106 的頭像
    Elsa106

    粉將軍

    Elsa106 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()