第九集其實包含咗呢個漫畫裡都幾重要嘅部分,就係湖邊約會同醫院呢兩個部分。呢兩個部分係我嘅大愛,不過其實問心,我覺得可以拍得再好啲。

我總係覺得呢一part好怪,分開無問題,連埋一齊就好唔順咁。首先,其實我不太接受直樹無端端同女二去看電影,原著直樹因為誤會琴子同學長所以吃醋專登同女二約會激琴子,依家真係好夾硬。不過好喜歡白同學喺戲院扶起荷妮之後就兩隻手無離開過荷妮,好SWEET。

約會嘅部份拍得我好鐘意喎!原著直樹都係同琴子講咗那個情侶遊湖會分手嘅傳說,不過勝祖比起直樹真的溫柔好多!還安慰荷妮:我們又不是戀人。但係勝祖忘記咗 --- 無意外發生嘅就唔係荷妮啦!(題外話:濕咗水嘅勝祖個樣細個咗好多好可愛!)

漫畫同台版一樣,都係琴子(湘琴)之前買咗件衫俾直樹,不過直樹就留俾琴子(湘琴)著。動漫就好似韓版一樣,係勝祖買咗件衫俾荷妮著,不過韓版仲轉埋COUPLE TEE,我好鐘意呢個版本,賢重做得好好,再加埋佢遞漢堡包同飲品俾荷妮時,佢嘅表情真係做得恰到好處呀!勝祖越來越寵溺荷妮喇!白同學是否開始體會到令自己喜歡嘅人快樂,自己得到更大的快樂?

今次我天使同首發兩個版本都睇咗,總係覺得譯得有啲問題,所以我搵咗原著呢段說話,希望大家對勝祖呢番剖白有更深一層嘅了解。

直樹:「我在不久之前,還從來沒有說過類似「糟了」的話,或為了某種物慾或不妙的事而感到焦慮不安,似乎想的起來,但卻又想不起來。好像這一切都是從高三那年收到你的情書之後才發生的,使我幾乎每天都在「糟了」與「焦慮」中渡過。

想起來,說不定這正是你所給我的試煉也說不定。因為對我來說,這是首次的試煉,我有點慌,拼了命也想閃開。但是,比起那種沒有挫折的人生,像這種試煉的人生,不是更有趣嗎?我不是不願意和你同住在一個房子內,只是難以應付,不是討厭。」

荷妮再度告白嘅時候,勝祖表情係我嘅大愛呀!勝祖終於講咗自己嘅諗法,除咗誠實面對自己外,亦算係對荷妮呢四年對佢嘅癡心嘅小小回報吧!真情剖白後,兩小無猜喺到為著C同C+討價還價,拍得真係好溫馨!

約會結束前勝祖停下回望等待荷妮這一幕,不知是導演定編劇嘅創作? 不過好有意思,縱使兩人起步不一樣,步伐不一致,不過只要兩人願意互相遷就,兩人仍然可以並肩一起走完人生的路。

荷妮和學長緋聞這一段得確很好笑,不過我覺得放在約會前會好啲。雖然白同學唔會誤會佢兩個有野,不過對佔有欲極大嘅白蠍子嚟講絕對已經超越了底線了啊!他可是真的很生氣啊!在網球場氣到要咬唇離去,在走廊那一撞,荷妮!你死定了。

嚟到恩祖入院呢場戲,本來係我好鐘意嘅部分,不過我真係有啲失望,因為鄭素敏真係做得唔係咁好,雖然佢最後喊得唔錯。我覺得勝祖未出場前尚OK,反而勝祖到咗醫院後,平時依賴開勝祖嘅荷妮喺呢個時候,情緒上點都應該會有啲缺堤嘅感覺,壓抑住嘅六神無主,驚惶無措應該呢個時候會發洩出嚟, 不過佢真係做唔出呢種感覺。雖然我都唔係好喜歡林依晨,不過台版佢呢場戲真係拍得好好。

編劇仲安排恩祖做完手術未醒,荷妮竟然喺呢個時候解釋自己單緋聞,真係好怪,唉!浪費咗賢重個一臉情深嘅樣子。不過其實平時鄭素敏啲戲OK嘅,希望只係一時失手啦!相反賢重真係做得唔錯,好似喺醫院見到荷妮時那個笑容,大愛啊!媽媽的說話也不否認了,見到真的高興嘛!糾正荷妮「盧力 盧力」時,說受不了荷妮時,那種氣氛也好可愛啊!吳荷妮,你還是聽聽話話做我白勝祖專屬的麻煩精好了!

STARBUCKS門外兩小無猜的對話造就了勝祖人生的轉捩點 ; 二人並肩而行的背影好美,勝祖就像男朋友聽著女朋友在耳邊碎碎念一樣,荷妮的一字一語他都聽進心裡,荷妮扯扯勝祖衫袖著他看著自己時,他真的聽話的看著荷妮的小撒嬌,然後帶著寵溺的語氣說:受不了你!(題外話: 我覺得素敏這段可以做得再好一些,由哭腔轉為喜悅的變化,演譯得未到位。)

勝祖和荷妮將醫院變成拍拖勝地一樣,好有愛,好有夫妻FEEL,連冷酷的勝祖都可以推著輪椅在醫院裡玩,荷妮的影響力真的好驚人啊!

荷妮終於搬回白家,勝祖又一次用要食飯來掩飾自己真實的情緒,呢招就嚟用到爛喇!屋外晒月光呢段甜到暈,勝祖坐在屋前嘅樓梯,感受著這個再次彌漫著荷妮味道的家,有一種安心,舒心的感覺。原來不只是勝祖對荷妮有著強烈的存在感,相反荷妮對勝祖亦是一樣!諾亞小蝸牛已經爬進了勝祖的心了,習慣這個東西真的好不可思議! 習慣算不算是愛情的一種惡作劇呢?

白邪童拿著荷妮小內褲那段,拍得很可愛!看樣子白邪童專在門外等了好一會吧!是不是早就想好了怎樣逗荷妮,順便報復荷妮和學長的緋聞吧!早就知道白蠍子很記仇的了,哪有這麼輕易放過不知檢點的小蝸牛呢?不過也只有荷妮才能令勝祖展開這樣的笑容吧!

勝祖為著思考自己人生的路向,不欲受控於父母安排而冷落了荷妮,不過當他和女二談心時,卻仍然懂得在適當的時候發放出「我心有了小蝸牛,只能當你是朋友」的明確訊息給女二。其實天蠍男係好專情嘅,所以女二你快啲死心啦!
勝祖老實告訴荷妮要搬出去,我明白他內心仍為不忿要受爸媽支配的氣,所以只好拿屬於自己嘅荷妮來出氣。不過,氣出完,荷妮被你弄至腦內一團糟,你再解釋這和荷妮沒有關係也沒有用啦!天秤女(我就是了)是很沒有安全感的,為求得融洽的關係不惜委曲求全,你一再擾亂她平衡的世界,你叫她怎能不胡思亂想?

第十集其實挺粉紅的。
送別這場戲,賢重做到了!做到那種很不捨得荷妮,但係為咗去真正體驗人生又決心搬走的矛盾複雜情緒。荷妮的傷心,他怎會不知道? 他怎會不心痛? 我總覺得他自己也怕自己會心軟,不敢正面對荷妮告別。那聲:「我走了,恩祖。」,我怎麼聽都覺得係對荷妮說的。

勝祖早就預咗荷妮會搵到嚟的啦,你叫得學長介紹兼職俾你,又點會唔知佢會話俾小蝸牛聽喎!等咗15分鐘,你隻小蝸牛都未發現你,係咪連你都忍唔住要開聲?你話依家係工作時間,唔答荷妮住邊,咁係咪預咗第日放咗工會話俾荷妮知?聽到荷妮要走,你就即刻走過嚟,乜你淨係服侍呢張檯?定係你根本就無專心工作,只係留意你個荷妮同學長有無又唔檢點呀?最後荷妮點都要問准你嘅同意明天再來,你話唔歡迎無話唔准喎!而且你那無可奈何嘆氣的樣子,怎看也有點寵溺的感覺啊!

喬裝有多好笑,不提了!反而想講番媽媽離開前與白同學的對話,媽媽提勝祖小心不要被女二追到手時,白同學竟然聽話的說:知道了。呵呵呵~以前勝祖哪有這麼聽媽媽話?其實係咪想俾旁邊嘅荷妮聽到先? 那不是表明了心跡,我心屬荷妮?

看到荷妮學習,忍唔住兜個圈讚吓荷妮,不過俾女二叉埋嚟,唯有望多眼荷妮先走啦~ 同居嘅誤會令荷妮大受刺激,天秤座的女性十分缺乏安全感,而且很注意自己,經常低估自己的能力和吸引力。她經常忘記對自己好一點,經常讓不安全感掩沒了自己。她喜歡胡思亂想,往往發明一些自己能力不足的想法。

小蝸牛開始逃開了,縱使心離開不了,人也堅持要逃避下去。勝祖身邊的空氣缺少了荷妮的氣味,勝祖上堂開始神不守舍,上班也左顧右盼。那個說只愛我一個,那個說會為我努力的小蝸牛去了哪裡?所以想要收服天蠍男,建議忽然間冷淡,然後一副那種對他死心的樣子就夠了,因為這樣,他才會感到緊張,才會想要知道你發生什麼事了,所以對付天蠍座就是要讓他心急如焚。

荷妮朋友的出現將一切疑團解開了!原來誤會了自己和女二同居,雖然覺得莫名其妙,不過很對勝祖心中那杯茶啊!勝祖滿足的笑了! 對啊!這隻小蝸牛已經喜歡自己四年了!蠍子男要的是專情回應的女人,對他的忠實荷妮妳將會得到妳該有的回報。

首要是怎樣向荷妮解釋好呢?蠍子男善於猜測別人的弱點,善於抓住女人的弱點和觸動你們的情思。在愛情方面,蠍子男永遠處於主宰地位,在蠍子男看來,只要目的是好的,就可以無所顧忌。所以解開誤會前還是要逗逗荷妮! 是氣荷妮對你太沒有信心嗎?

在校園的長椅上找到了荷妮,看到了荷妮憔悴的樣子,眼裡閃過一下子心痛的痕跡。怎麼?我剛坐下你就要走?也太沒有良心了,我可是特意安排了學生和女二來見你的啊!好,就再耍耍你玩好了!「我大部分時間都是會和赫拉在一起! 」 (白同學可是目不轉睛的看著荷妮的反應呢) 學生一邊解釋,勝祖的眼睛就未離開過荷妮,知道荷妮明白了,再由自己口中一再澄清先放心離去。

看到荷妮全身濕透,混身發抖的出現在餐廳時,白同學一臉的震驚和心痛。聽到荷妮說:「勝祖,我來了。」,那刻,勝祖的心應該感動得一地碎片吧!勝祖去了替荷妮張羅毛巾,看到荷妮的臉色很差,勝祖臉上寫著太多的擔心和心痛。知道荷妮不肯馬上回家,只好硬起心腸,不理她。可是荷妮暈倒那刻,勝祖馬上跑過來,「荷妮,荷妮,荷妮」(不叫連姓叫了~) 的叫喚著。看到荷妮醒來,勝祖才能舒一口氣,怎麼這個女人總不能令人放心?

雨中打傘這場很有愛!不知不覺,勝祖已經很在乎荷妮了,雨傘都傾向荷妮那邊,荷妮發現了又拉了勝祖埋嚟,那刻勝祖又氣了,你自己都未照顧好自己,仲係度理人?不過內心肯定係好甜嘅。勝祖尷尷尬尬咁問荷妮去唔去自己屋企個樣真係超可愛,勝祖對眼碌來碌去,斷斷續續咁解釋想叫媽媽去屋企接荷妮,乜原來你都會怕羞嘅咩?跟住起行時,我好鐘意勝祖拉荷妮埋自己身前,然後用咗自己嘅身體擋雨,好man呀~

兩人回到勝祖屋企,荷妮試探的問女二有否嚟過?白同學想了一下,還是不逗你了!今天你也受夠,索性給你一個肯定吧!「你是第一個」,你呀,係我白勝祖第一個帶回來的女人啊!仲送上關心一個同毛巾一條~

媽媽不肯來接荷妮,勝祖當然知道媽媽的用意,所以又不爽了!白同學未諗到點做唯有去咗冲涼先。白同學沖完涼那件衫,想點呀?平時明明著TEE瞓,今日就爆晒衫,見到你咁,唔緊張都變緊張啦!看到荷妮緊張,白同學好開心啊,你又想逗荷妮玩了?

荷妮冲完涼勝祖望都唔望荷妮只顧睇書乜你有真係睇得進腦咩? 因為心中還有氣,所以唔想對荷妮好。你竟然話我係冷血動物?其實白勝祖不知幾血氣方剛,正好努力控制自己先決定早啲瞓!最後白同學都係乖乖讓咗張床俾荷妮~

上咗床嘅荷妮喺度依依哦哦,一點也不顧勝祖正逼緊自己唔好亂諗野快啲瞓。不過,話時話,荷妮喺床依依哦哦嘅時候,勝祖應得雖然有啲唔耐煩,不過語氣上真係好有男朋友頂女朋友唔住,但係又無可奈何嘅感覺呀。白同學最後決定跳上床同荷妮一齊瞓喇!上到床,兩個人勁尷尬,荷妮嘅咽口水聲提醒咗白同學其實荷妮的緊張,對白同學嚟講會唔會係另一種無心嘅挑逗? 不過話時話張床咁大,有無需要兩個人一個枕頭呀?嘻嘻~

事實上勝祖真的有過一刻的衝動,不過彈起身之後,望住荷妮,最後天使都係戰勝了惡魔。要知道天蠍男絕對唔推崇柏拉圖式嘅戀愛,相反性慾都幾強吓添,一個自己喜歡嘅女孩子瞓喺自己旁邊,點會唔心猿意馬喎 ? 雖然是喜歡,不過不想讓媽媽得逞,不想以後受制於父母,只好背轉身強逼自己瞓。呢部分賢重做得好好呀!表現到嗰種掙扎矛盾嘅複雜感情,亦可以睇得出佢好尊重荷妮,佢亦好尊重荷妮對佢嘅愛。佢一臉鬱悶的一邊強忍住衝動,努力把持自己,一邊開解自責的荷妮。白同學,辛苦了。

男3下集就會出場,原著其實直樹根本不會吃男3醋,不過這是醋罈子白同學喎,我好期待呀!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Elsa106 的頭像
    Elsa106

    粉將軍

    Elsa106 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()